sobota, 6 stycznia 2018

Jednorożce naprawdę istnieją

Moje maleństwo kocha jednorożce i jest przekonane, że te mityczne stworzenia chodzą po ziemi i tylko czekają aż ono się nimi zajmie ;) W każdym razie w przyszłości ma w planach założenie hodowli jednorożców.
Od bardzo dawna szukałam ładnego materiału w ukochane jednorożce na bluzę dla Tyldy. Widywałam rożne, ale żaden nie był dość ładny i taki... wymarzony, aż w końcu znalazłam! Mięciutki, cieplutki i ładny, taki jakiego nie powstydzi się założyć na siebie czternastolatka.
Szkoda tylko, ze moja pasjonatka jednorożców, która opowiadając o nich ma gwiazdki w oczach i całkowity odlot w marzenia, warczy gdy próbuję robić jej zdjęcia.
Bluza miała być najprostsza na świecie, bez żadnych zapięć, kieszeni i innych niepotrzebnych rzeczy, sięgać za niewymowną cześć ciała, a rękawy miały zakrywać całe ręce.
Oto proszę Państwa jedyne zdjęcie jakie udało mi się zrobić, na którym widać w większej części omawiana wyżej bluzę.



Pozdrawiam serdecznie,
Kamila

2 komentarze:

  1. Jest super, jak dobrze że można sprawić przyjemność ukochanej osobie. Taka prosta bluza najlepsza, wygodna i prezentuje się supr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na dodatek NIKT nie bedzie mial identycznej ;)

      Usuń