wtorek, 13 sierpnia 2013

Projekt sukienka cz.1

W tegorocznym styczniowym wydaniu Burdy jest bardzo ładna sukienka, którą widziałam już uszyta przez kilka blogujących dziewczyn oraz w stylizacjach na polskiej stronie Burdy.Sukienek właściwie nie posiadam wcale (jedną, którą kilka lat temu uszyłam na ślub koleżanki, ale od  tamtej pory wisi w szafie i drugą, ciepłą, którą noszę zimą). Materiał już miałam kupiony gotowy do ciecia, ale przyglądając się wykrojowi stwierdziłam, że sukienka ma z tyłu na dole rozporek. Glups!
Nigdy jeszcze nie szyłam czegoś takiego. Przeszukałam Burdy, niestety niczego nie znalazłam. W internecie też za wiele wyjaśnień nie było, ale w końcu trafilam na strone "Kobieta szyje", gdzie prosto i jasno bylo wytlumaczone jak uszyc taki rozporek.
Wycielam dol kiecki (oczywsicie taki na probe) i przystapilam do walki, ktora wcale nie byla taka trudna jakby sie zdawalo.


Najpierw spinamy szpileczkami:


i lecimy maszyna:

Pozniej przeszywamy po skosie (to ten szew, ktory widac na spodnicach/sukienkach na gorze rozporka)


I gotowy rozporek:


I lewa strona.

 
Niezle. Dziekuje Szyjaca Kobieto za te wskazowki, bez nich nie ruszylabym z miejsca jeszcze przez jakis czas.
 
Pozdrawiam
Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz