czwartek, 31 października 2013

Elena Couture no 63

Tych wszystkich gazet z wykrojami jest tyle,  że niestety pomyliłam się i wspominałam na blogu Sewquest o "Tendance Couture", która jest odpowiednikiem polskiej ANNA MODA (tyle, że z w Polsce ukazuje się ona z kilkumiesięcznym poślizgiem). Sewquest przepraszam, kupiłam "Elena Couture", która chyba nie ma polskiego odpowiednika. W niemieckiej wersji nazywa się "Sabrina Woman".
No ale skoro zaczęłam już o niej pisać, to pokaże co można znaleźć w tym numerze w środku.
Rysunki techniczne:



oraz prezentacje modeli na modelkach:

































Nie jest to wydawnictwo na poziomie Burdy. Gorsza jakość papieru, zdjęć,brak dodatkowych artykułów, które można lubić lub nie, a cena? "Elena" jest o 0,50 centymów droższa od "Burdy" ;p

Pozdrawiam.
Kamila

4 komentarze:

  1. Faktycznie, widziałam okładki "Tendance Couture" w google - są identyczne jak te Anny. Dobrze że się wyjaśniło :-)

    A patrząc na Elenę - niby część rzeczy niepozorna ale wiem że coś bym sobie tu znalazła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze kilka rzeczy jest calkiem sympatyczna i kiedys pewnie cos z tego uszyje.

      Usuń
  2. Podoba mi się dużo modeli z tej gazetki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa proste w formie i stwarzaja mozliwosci do samodzielnego tworzenia.

      Usuń